Telefon Açılmama Sorunu

Telefon Açılmama Sorunu

 

Cep telefonu açılmama sorunu

Cep telefonu açılmama sorunu birden fazla parçadan kaynaklanabilmektedir bu yüzden ürünün arıza tespiti yapılmadan bir fiyat verilememektedir. Teknik servisimizde yapılan arıza tespit işlemi ücretsiz olarak yapılmaktadır. Cihaz onarım sonrasında 3 ay garanti verilmektedir. Açılmama sonrasında ki temel sebepler ise darbe, sıvı teması ve uzun süreli şarj sonrasında en çok karşılan arızadır.

Tablet açılmama sorunu

Tablet bilgisayarlarda açılmama sorunu en çok şarj bitimi ve darbe sonrasında ortaya çıkıyor cep telefonu ile aynı şekilde arıza bir kaç parçadan kaynaklı olabileceği için bir fiyat vermek arıza tespit öncesi mümkün değildir. Arıza tespit süreci 1 ile 5 iş günü arasındadır bu süre içerisinde arıza ve fiyat bilgisi verilmekte onay alındıktan sonra onarım sürecine geçilmektedir.

Unutmayın! Yeterli bilgiye ve ekipmana sahip olmayan teknik servislerin cihaza müdahale etme durumunda cihazınızın onarım bedeli artabilir ve geri dönüşü olmayan hasarlara yol açılabilir.

Cep telefonu açılmama sorununu neler meydana getirir?

Cep telefonları için teknolojinin hızlı bir gelişme göstermesi sonrasında ortaya bir çok model ve tasarım çıktı aynı oranda da cep telefonlarına eklenen yeni şık tasarımlar ve incelik durumu akıllı telefonların dayanıklılık durumuna etki etmekte genel olarak cep telefonu açılmama sorunu cep telefonuna uygulanan darbe/düşme sonrasında ve sıvı temasının ardından gerçekleşmektedir. Yanlış şarj aleti ve uzun süreli şarjda tutulan cep telefonlarda açılmama sorunları karşımıza nadir de olsa çıkabiliyor.

Cep telefonu açılmama sorunu onarım süreci

Cep telefonu teknik servisimize ulaştıktan sonra tarafınıza cihazınızı teslim aldığımıza dair bir elektronik form gönderilmektedir bu form üzerinde cihazınızın, bataryanızın ve şarj aletinin seri numaraları ve kozmetik durumları bulunmaktadır. Ürün teslim alındıktan sonra ilk olarak cihazınızın voltaj testleri yapılmakta sonrasında ise arızalı parça/parçalar saptanmaktadır parça veya parçaların arızaları tespit edildikten sonra ise saptanan parçaların değişimleri gerçekleştirilip cihazın gerekli testleri yapılarak sizlere fiyat bilgisi verilmektedir müşterimize vermiş olduğumuz fiyat eğer onaylanmaz ise gerekli parçalar yerlerinden sökülüp cihazdan hiçbir ücret talep etmeden cihaz müşterimize iade edilmektedir. Teknik servisimizde yapılan tüm işlemler garantili ve Kaptan grup güvencesi altında yapılmaktadır. Teknik servisimizde yapılan işlemler 6 ay garantili olarak yapılmak ile birlikte garanti takipleri internet sitemizden online olarak yapılabilmektedir.

Eğer cep telefonunuz çalışıyor sadece işletim sistemi açılmıyor ise yazılım güncelleme sayfamızı ziyaret ediniz.

Yorumlar