Covid-19 Salgını nedeniyle 10:00 - 19:00 arası sizlere hizmet vermekteyiz. Ekran, Batarya, Şarj Soketi Kamera, Arka kapak ve Kasa değişimi gibi işlemler aygın gün içerisinde yapılmaya devam etmekte olup, anakart tamiri, sıvı teması gibi tamir süreci uzun işlemler için 2 - 5 iş günü tamir sürebilmektedir. Anlayışınız için teşekkürler #EvdeKal
141 kez görüntülendi
Sony kategorisinde tarafından soruldu

1 cevap

0 oy
tarafından cevaplandı
Merhaba Tekin bey,

Telefonla konuştuğunuz sırada oluşan ses kesilmeleri ve ağ hatası gibi uyarılar alıyorsanız sorununuz şebeke kaynaklıdır. Yaşadığınız bu sorun yalnızca kapalı alanlarda veya telefonun zayıf çektiğini yerlerde karşılaşıyor olabilirsiniz.

Şebeke kaynaklı sorunlarda net bir parça kaynaklı olduğunu söyleyebilmek yalnızca kronik sorunlu cihaz modellerinde mümkündür. Bu tip durumlarda Ücretsiz arıza tespiti sonrasında size fiyat bilgisi verebiliriz.

Telefonla konuşurken hat kesilme sorunlarıyla ilgili detaylı teknik bilgi için 0(216) 364 4858 'i arayabilirsiniz.

İlgili sorular

804 soru

592 cevap

308 yorum

199 kullanıcı

Hoş geldiniz, Soru Cevap sizlere cep telefonu ile ilgili sorularınızın diğer üyelerimiz tarafından cevaplanması için bir ortam sağlar.
Teknik Destek için
0(216) 364 4858

Kategoriler

telefon tamiri ekran değişimi telefon tamiri ücretsiz arıza tespi/public/files/images/telefonumu-tamire-goturmem-gerekiyor-tamir-uyarisi.jpgti
...