Soru - Cevap sayfamızda cep telefonunuz ile ilgili aklınıza gelebilen tüm soruları sorun, uzmanlarımız sizin için cevaplasın. Daha hızlı destek alabilmek için 0(216) 364 48 58

Cep Telefonu Tamiri

Telefonunuz mu bozuldu? Türkiye'nin en büyük özel cep telefonu servisine hoş Geldiniz..

Cihazınızı ister kapınızdan teslim alalım, isterseniz kargo ile gönderin veya elden teslim edin. Cihazınızı aynı gün içerisinde(!(Bu süreç her arıza için geçerli değildir. Konuyla ilgili cihazınızın arızasını lütfen teknik ekibimize bildirin ve onarım süreci hakkında bilgi alın)) onarıp teslim edelim. 
Telefon tamiri konusunda 1999 yılından bu yana deneyim sahibi olan firmamız cep telefonu tamiri konusunda tüm Türkiye'ye Kargo aracılığı ile hizmet vermektedir. Cep telefonu tamiri konusunda marka ayırt etmeksizin 17 yıllık bir tecrübe ile hizmet vermekteyiz. TSE-HYB, ISO 9001 & 18001 belgelerinin yanı sıra ESD tabanlı bir teknik servis olarak Kaliteli, Ekonomik ve bir o kadar da hızlı teknik servis hizmeti veriyoruz. Bozulan cep telefonunuzun tamiri konusunda uzman tekniker ve teknisyenler tarafından cihazınızın onarımı garantili olarak yapılmaktadır. Apple iphone, Samsung Galaxy ve Note, Sony Xperia, LG G, Asus Zenfone, General Mobile ve Nokia cihazları için güncel yedek parça stoklarımız mevcut olup bir çok arıza için aynı gün içerisinde cihazınızı teslim alabilme fırsatı sunuyoruz.    

Cep telefonunuzu tamir için servisimize nasıl gönderebilirsiniz?


    Telefonunuzun Ücretsiz olarak yapılacak olan arıza tespiti sonrasında başlanacak olan tamiri için cihazınızı bize Aras Kargo ile Ücretsiz, Motor kurye veya elden teslim edebilirsiniz. 
Firmamız İstanbul'un Ataşehir bölgesinde bulunmaktadır ( Detaylı adres tarifi
Telefonunuzu bize Aras kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. ( Kargo gönderimi sırasında dikkat edilmesi gerekenler )
Motor Kurye hizmetinden şimdilik sadece İstanbul'da ikamet eden kullanıcılarımız yararlanabilmektedir. Günü birlik tamir hizmeti konusunda en çok tercih edilen ulaşım aracı olarak motor kurye ekiplerini kullanmanızı öneriyoruz. Bu işlem için bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak cihazınızın bize teslimatı için cüzzi bir ücret talep edilmektedir. Gönderim sırasında ücret cihaz sahibine aitken işlem tamamlandıktan sonra gönderim hizmeti firmamız tarafından karşılanmaktadır.

 

Telefonunuzun teknik servisimize giriş öyküsü


    Telefonunuz servisimize ulaştığında ilk olarak Ürün kabul ekibi tarafından karşılanır daha sonrasında ürün kabul ekibi adınıza bir cari kayıt oluşturur ve cihazınızın Marka, Model, İmei, Cihazınızın ve Bataryanızın Seri Numaraları kayıt altına alınarak cihazınız hakkında ki şikayetleriniz sistem üzerine not edilir. Kargo ve Kurye aracılığı ile teslim alınan cihazlar için cep telefonunuzun servisimize giriş yaptığı hakkında tarafınıza bir bilgilendirme mesajı gönderilir bu mesajın ardından cep telefonunuzun markasına ve şikayetine göre uzman bir tekniker  sistem üzerinden atanır ardından cihazınızla ilgilenen teknik personel gerektiğinde sizi arayarak detaylı arıza hikayesi almak isteyebilir ve bu işlem ardından cep telefonunuz hakkında ki şikayete göre arıza tespiti yapılır veya tarafınıza belirlenmiş olan arızanın fiyatı arama yoluyla iletir. Bu aşamada tekniker tarafından arızanın kaynaklandığı parçanın görevleri, nelerden kaynaklı olduğu ve ne kadar sürede cihazı teslim alabilirsiniz gibi teknik detaylar içeren açıklama sunmasının ardından onaylamanız takdirinde cihazınızın en kısa sürede işlemlerine başlanacaktır. Onaylanmayan cihazlardan hiçbir şekilde arıza tespiti ücreti talep edilmemektedir. İade aşamasında ise kargo / Kurye ücreti alıcıya ait olacaktır.

653 soru

452 cevap

264 yorum

71 kullanıcı

Hoş geldiniz, Soru Cevap sizlere cep telefonu ile ilgili sorularınızın diğer üyelerimiz tarafından cevaplanması için bir ortam sağlar.
Teknik Destek için
0(216) 364 4858

Kategoriler

telefon tamiri ekran değişimi ücretsiz arıza tespiti
...