Covid-19 Salgını nedeniyle 10:00 - 19:00 arası sizlere hizmet vermekteyiz. Ekran, Batarya, Şarj Soketi Kamera, Arka kapak ve Kasa değişimi gibi işlemler aygın gün içerisinde yapılmaya devam etmekte olup, anakart tamiri, sıvı teması gibi tamir süreci uzun işlemler için 2 - 5 iş günü tamir sürebilmektedir. Anlayışınız için teşekkürler #EvdeKal
1.9k kez görüntülendi
General Mobile kategorisinde tarafından soruldu
Gm5 plus garantili telefonum yağmurda ıslandı şarj göstergesi hep %50 de duruyor.tüm fonksiyonlar çalışıyor. Tamiri mümkün mü.

1 cevap

0 oy
tarafından cevaplandı
Merhaba Levent bey,

General mobile gm5 plus cep telefonunuzda yağmur sonrası yaşanan sıvı temasıyla birlikte şarjın sürekli %50 de kalması gibi durumlar sonrasında gm5 plus telefonunuz tamir edilebilmektedir.

Öncelikle telefonunuzu hemen kapatın ve hiç kullanmayın. Şarja takmaya çalışmayın. Telefon içerisindeki sıvı batarya takılı olduğu sürece anakartınıza zarar verecek ve süre uzadıkça anakartınız oksitlenmeye ve sonrasında çürümeye başlayacaktır. Bu nedenle en kısa süre içerisinde gm 5 plus cep telefonuzu servise getirmenizi veya göndermenizi önermekteyiz.

gm5 plus yağmur sonrası batarya sorunuyla ilgili detaylı bilgi için 0(216) 364 4858 'i arayabilirsiniz.

İlgili sorular

1 cevap 20.3k kez görüntülendi
1 cevap 3.3k kez görüntülendi
General Mobile kategorisinde Kemal altunok tarafından soruldu
1 cevap 9.7k kez görüntülendi

807 soru

592 cevap

308 yorum

223 kullanıcı

Hoş geldiniz, Soru Cevap sizlere cep telefonu ile ilgili sorularınızın diğer üyelerimiz tarafından cevaplanması için bir ortam sağlar.
Teknik Destek için
0(216) 364 4858

Kategoriler

telefon tamiri ekran değişimi telefon tamiri ücretsiz arıza tespi/public/files/images/telefonumu-tamire-goturmem-gerekiyor-tamir-uyarisi.jpgti
...