Soru - Cevap sayfamızda cep telefonunuz ile ilgili aklınıza gelebilen tüm soruları sorun, uzmanlarımız sizin için cevaplasın. Daha hızlı destek alabilmek için 0(216) 364 48 58
120 kez görüntülendi
LG kategorisinde tarafından soruldu
Benim ve esimin Lg g3 telefonumumuz var. Ikisinde de 1er ay arayla sim kart sorunu oldu. "Mobil ağ siz geçerli bir simkart takincaya kadar baslayilmayacak" seklinde uyari aliyoruz. Ikimizde isimizde sıkıntı yasiyoruz. Çünkü telefonumuz surekli bu hatayi verip kapaniyor. Acilirken pin sordugunda da dogru pin girmemize tagmen hatali pin seklinde uyari veriyor. LG yi cok severek kullanirken su an her gün LG aldigimiza polisman oluyoruz. Ios a karsi olan beni bile androidden vazgecircek kadar sinir bozucu. Çok fazla karsilasilan bir problemmis ancak LG hiç bir şekilde ilgilenmiyor sanirim. LG alacaklara tavsiye: ALMAYIN!

1 cevap

0 oy
tarafından cevaplandı
tamire gönderdiniz mi sorununuz halloldu mu ? bende de aynı sorun mevcut...tamir ettirdiyseniz son durumu ne oldu düzeldi mi? fiyat olarak ne kadar tuttu? sorunu tam olarak neden kaynaklıymış.

İlgili sorular

1 cevap 431 kez görüntülendi
LG kategorisinde Umut tarafından soruldu
0 cevap 53 kez görüntülendi
2 cevap 2.2k kez görüntülendi
LG kategorisinde Mustafa Gedik tarafından soruldu
1 cevap 167 kez görüntülendi
LG kategorisinde Burak tarafından soruldu
1 cevap 59 kez görüntülendi
Galaxy S4 kategorisinde Abdullah tarafından soruldu

784 soru

576 cevap

292 yorum

113 kullanıcı

Hoş geldiniz, Soru Cevap sizlere cep telefonu ile ilgili sorularınızın diğer üyelerimiz tarafından cevaplanması için bir ortam sağlar.
Teknik Destek için
0(216) 364 4858

Kategoriler

telefon tamiri ekran değişimi telefon tamiri ücretsiz arıza tespi/public/files/images/telefonumu-tamire-goturmem-gerekiyor-tamir-uyarisi.jpgti
...