Covid-19 Salgını nedeniyle 10:00 - 19:00 arası sizlere hizmet vermekteyiz. Ekran, Batarya, Şarj Soketi Kamera, Arka kapak ve Kasa değişimi gibi işlemler aygın gün içerisinde yapılmaya devam etmekte olup, anakart tamiri, sıvı teması gibi tamir süreci uzun işlemler için 2 - 5 iş günü tamir sürebilmektedir. Anlayışınız için teşekkürler #EvdeKal
374 kez görüntülendi
LG kategorisinde tarafından soruldu
Benim ve esimin Lg g3 telefonumumuz var. Ikisinde de 1er ay arayla sim kart sorunu oldu. "Mobil ağ siz geçerli bir simkart takincaya kadar baslayilmayacak" seklinde uyari aliyoruz. Ikimizde isimizde sıkıntı yasiyoruz. Çünkü telefonumuz surekli bu hatayi verip kapaniyor. Acilirken pin sordugunda da dogru pin girmemize tagmen hatali pin seklinde uyari veriyor. LG yi cok severek kullanirken su an her gün LG aldigimiza polisman oluyoruz. Ios a karsi olan beni bile androidden vazgecircek kadar sinir bozucu. Çok fazla karsilasilan bir problemmis ancak LG hiç bir şekilde ilgilenmiyor sanirim. LG alacaklara tavsiye: ALMAYIN!

1 cevap

0 oy
tarafından cevaplandı
tamire gönderdiniz mi sorununuz halloldu mu ? bende de aynı sorun mevcut...tamir ettirdiyseniz son durumu ne oldu düzeldi mi? fiyat olarak ne kadar tuttu? sorunu tam olarak neden kaynaklıymış.

İlgili sorular

1 cevap 1k kez görüntülendi
LG kategorisinde Umut tarafından soruldu
0 cevap 263 kez görüntülendi
2 cevap 3.9k kez görüntülendi
LG kategorisinde Mustafa Gedik tarafından soruldu
1 cevap 373 kez görüntülendi
LG kategorisinde Burak tarafından soruldu
1 cevap 303 kez görüntülendi
Galaxy S4 kategorisinde Abdullah tarafından soruldu

807 soru

592 cevap

308 yorum

223 kullanıcı

Hoş geldiniz, Soru Cevap sizlere cep telefonu ile ilgili sorularınızın diğer üyelerimiz tarafından cevaplanması için bir ortam sağlar.
Teknik Destek için
0(216) 364 4858

Kategoriler

telefon tamiri ekran değişimi telefon tamiri ücretsiz arıza tespi/public/files/images/telefonumu-tamire-goturmem-gerekiyor-tamir-uyarisi.jpgti
...