Merhabalar,
27 ekim 2017 de aldığım telefonum ocak ayının ilk haftası sıkıntı yasatmaya basladı. Samsung Kurumsal aracılığıyla aldım, 2 defa servise gitti aynı şikayetlerle geri geldi. Bu sefer telefondaki hataları baska bir telefonla videoya alıp gönderdim ve değişim talep ettim, değiştiremeyeceklerini, ancak ana kartı değiştireceklerini söylediler.
sıkıntılar: 1) aramaları kapatamıyorum. 2) bazen gelen aramalarda ekran sıfır karanlık kalıyor cevaplama sansım olmuyor veya reddetme, arayanın kim olduğunu göremiyorum. 3) ara ara SD kart hatası veriyor. 4) sarjı ilk aldığımda tum gun giderken, simdi gunde 2 defa sarj ediyorum. 5) hoparlor bazen gidip geliyor 6) sag yan tus kıtleniyor ve telefonu acamıyorum. 7) herhangi bir mesaj vs. yazarken telefon kitleniyor. Bugun 7 subat. ocak ayında 2 defa servise gitti. kasım ve aralık ayı yani 2 ay aktif kullandıktan sonra bu sorunlar basladı - 2 defa bataryası ve ekranı değişti.
nasıl başetmeliyim bu durumla? ana kartı değiştirmeleri için tekrar servise göndermeli miyim?