Covid-19 Salgını nedeniyle 10:00 - 19:00 arası sizlere hizmet vermekteyiz. Ekran, Batarya, Şarj Soketi Kamera, Arka kapak ve Kasa değişimi gibi işlemler aygın gün içerisinde yapılmaya devam etmekte olup, anakart tamiri, sıvı teması gibi tamir süreci uzun işlemler için 2 - 5 iş günü tamir sürebilmektedir. Anlayışınız için teşekkürler #EvdeKal
952 kez görüntülendi
Sony kategorisinde tarafından soruldu
Merhaba benim sony xperia z5 premium telefonum yaklasık 2 3 gün önce sarj 0 a indiginde yeniden sarj a taktım ve telefonum sürekli sony yazısı gelip gidiyor sarj almıyor  bunun cözümü hakkında yardımcı olabilirmisiniz.

1 cevap

0 oy
tarafından cevaplandı
Merhaba Enes bey,

Sony Xperia z5 açılmama sorunuyla ilgili olarak hizmet vermekteyiz. Xperia z5 premium model cep telefonunuzda yaşamış olduğunuz şarj almama sorunuyla ilgili olarak arıza tespiti yapılmadan net bir bilgi vermek doğru olmaz. Şarj sorunu ve açılmamasıyla ilgili ücretsiz arıza tespiti sonrasında size arızayla ilgili teknik fiyat bilgisi verebiliriz.

Detaylı bilgi için 0(216) 364 4858'i arayabilirsiniz.

İlgili sorular

1 cevap 241 kez görüntülendi
1 cevap 444 kez görüntülendi
1 cevap 98 kez görüntülendi
Sony kategorisinde misafir tarafından soruldu
1 cevap 2.2k kez görüntülendi
0 cevap 49 kez görüntülendi
Sony kategorisinde misafir tarafından soruldu

806 soru

592 cevap

308 yorum

211 kullanıcı

Hoş geldiniz, Soru Cevap sizlere cep telefonu ile ilgili sorularınızın diğer üyelerimiz tarafından cevaplanması için bir ortam sağlar.
Teknik Destek için
0(216) 364 4858

Kategoriler

telefon tamiri ekran değişimi telefon tamiri ücretsiz arıza tespi/public/files/images/telefonumu-tamire-goturmem-gerekiyor-tamir-uyarisi.jpgti
...